Zehra333 Tüm belirtiler var özellikle kasık ağrısı . 3 hamilelik geçirdim üçünde de gözbebeklerimin büyümesinden anlamıştım yine gözbebeklerin kocaman ama sonuç negatif erken yaptım ama testi. Daha adete 9 gün var kan versem kanda çıkar mı acaba
Keremeral Zehra333 bekle canım ben adete 2 gün kala yaptım hemde hassas testle negatif adeti 1 gün geçti hcg 22 sabır et allah hayırlısını nasip etsin
Zeyfuk Bekle bence ben de bu aralar yapmıştım negatifti 3 gün sonra bu daha yaptım pozitif çıktı ki adetime daha 6 7 gün vardi . Ama tabi kan testi daha güvenilir .