Kızlar başlıkta söylediğim gibi tecrübeli annelerin bilgisine ihtiyacım var … 20 gün sonra sezeryan dogumum var göğüs ucu yarasını çok duyuyorum yara olmaması için şimdiden almam gereken bi tedbir varmi yoksa doğum olduktan sonra krem v.s sürsem yeterlimi. Şimdiden sanki uçlarda hassasiyet arttı sonradan uğraşmaktan korkuyorum