bebisleben selam, herkesin kendine göre sanırım pompa durumu çünkü ben de çok araştırdım be kafam çok karışmıştı. pazartesi günü doğum yaptım. İlk 2 gün hastanede elektrikli pompa ile sağım yaptım. Hatta pompa çok iyi ya diyip kiralamayı bile düşündüm. Sütüm tabii çok çok az geliyordu sonrasında eve geçince kendi aldığım lansinoh eller serbeste geçtim. Yani benim deneyimime göre lansinoh elektrikli kadar güçlü değil evet ama yine de süper sağım yapıyor. Tak evin içinde gez dolaş işini hallet bebeğini besle. Elektriklide başında beklemen gerekiyor. Pompayı tutman gerekiyor çok yorucu. Zaten annelerin en yorucu döneminde işini pratikleştiren ürünleri tercih etmek mantıklı diye düşünüyorum 🥰