arada 1 2 yudum alın ama çok içmeyin kızlar çünkü doğumdan sonra bebekde gaz sorunu oluyor uykusuz geceler geçirmek istemiyorsanız çok tüketmeyin yani bebek gaz çıkaramıyor çevremde çok vardı böyle 2 gebe arkadaşımda kola çok içtiler bebekleri gazlı bebek oldu hep ağladı bebekleri gaz çıkaramadıkları için gene de kendiniz bilirsiniz