elisimm 21+2 yim ben de. Doktor magnezyum verdi ama decaviti de onu da kıllanmıyorum. İlaç yüklemesi oldum iyice. Ama sen kullan. Emzirme yastığı aldım, ben kullanmıyorum üşendiğim için bulunduğum yere devriliyorum ama sen kullan. Soluna yat. Organik süt ve süt ürünleri tüket.