zclk Kızlar bugün çatı muayenesi oldum az önce iç çamaşırımda rengi beyaz kıvamı koyu bi akıntı gördüm bu nişan olabilir mi yoksa normal akıntı mıdır?
hghg zclk nişan genelde pembe kahverengi gibi oluyor diye biliyorum ama bende çatı muayenesi olmuştum öyle bir şey yaşamadım
ikincibahar_08 zclk ilk gebeliğimde nişanım çatı kontrolünden sonra gelmişti koyu sümüksü ve içinde kan vardı
busrazeyd ikincibahar_08 bende geçen cuma cati muayenesi oldum kan ve lekelenme sonrası baya sancim oldu şuan iyiyim acaba o gelen nişan kanamasimiydi sua. 37 +5 haftalığım
melisaemirhan zclk 37+2 yim doktorum açıklık muayenesi yaptı bugün açılma yoktu beyaz akıntı bende de geldi o normal bir akıntı nişan olduğunu sanmıyorum doktor nişanı daha farklı renkte olduğunu söyledi
melisaemirhan zclk bende bi ümit belki açılma vardr diye gitmiştim bugün hiç açılma yok dedi egzersizlere devam mecburen😂
Denizj zclk aynı şeyi yaşadım bende çook hafif sarımsı mukus olmuştu az miktarda ama 2-3 part şeklinde fotoğrafını ebe ve dr gösterdim bu nişan dğeil akıntı dediler nitekim 3-4 gün sonra doğurdum.
Denizj zclk aynen öyle 3 farklı kişiye göstermiştim oysaki. Bireyselmiş demek ki illa kanlı olmasına gerek yokmuş🤣