seeviim hanımefendi siz saçma sapan bir insansınız. Ben yılların hemşiresiyim sizin tarif ettiğiniz şekilde okunsaydı değerler çok başı ağrırdı insanların çünkü böyle bir okuma sonucu yok. Konu sahibi adet görmemeye devam ediyorsa elbette testi yenilesin fakat şu haliyle beta Hgc sonucunun referans dışı gözükmesi gayet normal çünkü referans aralığında değil. Ve evet kanda negatif çıkmış. Burada problem senin sağlık çalışanlarına salak demen. Salağın dik alası sensin terbiyesiz cahil kadının tekisin