dilekkk06 Hamilelikte saçını boyatan varmııı ben bi kere boyatmak istiyorum ama korkuyorum bebeğe bişey olur diye 16 haftadayımm
leblebi_ dilekkk06 benim 5. Haftada sorduğumda doktorum boyatabilirsin demişti ama ben korkudan boyatamadım 19. Haftadayız
miniginannesi__ dilekkk06 21. Haftadam evde boyadım tek renk ama doktora sordum detaylı ultrasona girdikten sonra boyadım
ylnydgd dilekkk06 amonyaksız boya ile 12. Haftadan sonra boyayabilirsiniz. 15 ve 37. Haftada boyattım ben kuaförde amonyaksız boya ile.
istanbuldabiizmirli dilekkk06 amonyaksız boya ile boyadım 2 defa ama organ okuşumu tamamlandıktan sonra. Bekleyebilecekseniz 24.haftadan sonra boyayın isterseniz❣️
ntgctsn Doktorum ben sormadan kendisi boyatabilirsin dedi. Ben yine de boyatmayacağım ama sorun olmuyor anladığım kadarıyla
alyoo dilekkk06 Genel olarak doktorlar izin veriyo galiba ama ben doğuma az kala boyatmayı düşünüyorum 14 üz şu anda
kaya_kaya dilekkk06 ben boyadım canım doktor boyaya bilirsin dedi ilk 3 ay tehlikeli sonrasında zararı yok demişti kesip boyadım
nevalin 2 doktorum ve perinatolog kesinlikle izin vermedi , benim saçlarım sarı tabi ama peşine tekrar sorunca amonyaksız veya koyu renk de hayır dediler
miniginannesi__ leblebi_ bakır kahveye boyadım ben açıcı kullanmadım oksidasyon kremiyle boyayı karıştırdım öyle sürdüm yarım saat sonra yıkadım
senemtolga dilekkk06 14.hqftamda boyadim. 26. Haftamda yani 1 hafta once falanda boyadi gene maske taktim normal boyayla boyadim. Tek renk sadece acici vs yok tabi
dilekkk06 Evet açıcıyı tavsiye etmiyorlar doktorlar ve doğal boya diyorlar tabi doğal bayanın içinde de vardır katkı madde
Fnd25 dilekkk06 15. Haftalarda boyatmıştım amonyaksız boya ile doğuma kadar devam ettim hatta sonlara doğru normal boya kullandık herhangi bir sorun olmadı şükür