En son perinataloji randevumda 5 gün geri çıkmıştı bebeğim normalde 17 Eylül ama doktor 22 Eylül diye değiştirdi doktor 5 gün geri dedi geç Döllenme olmuş olabilir dedi gelişim geriliği mi var dedim yok geç döllenme muhtemelen dedi kafama takıldı şimdi 24 haftalık olmuş olacaktı ama 23+1 olarak görünüyor pazartesi randevum var o zaman inşallah haftasını yakalamış olur 🙏🏻 yani diyeceğim o ki bir haftalık geriden gelmesi sıkıntı olur mu haftasını yakalar mı yine oğlum da 7 gün geç döllenme olmuştu 15 gün ilerden gitmişti 30.haftalarda inşallah buda yakalar doğru haftasını