Bende bir düşük yaşadım kanamam başladı 1 hafta boyunca doğum sancısı gibi sancı çektim doktor kanama başladığı an progestana başlattı ama 1 hafta sonra kesen şekli bozuldu o gün Progestanı bıraktırdı ve düşsün dedi sağlıksız bu tutunamıyor dedi.
İnşallah sen böyle bişey yaşamazsın ama en önemlisi Allahım hayırlı olanı nasip etsin iyi düşün