Ceren04 Ben 37+4 oldum doğuma kaldı 17 gün bayram şekerim yolda 🍬Sizler nasılsınız anneler son hazırlıklar bitti mi 🩷🐣🙏
arilanki_ Ceren04 38+0 ım. Bütün her şeyimiz hazır oğluşu bekliyoruz ne zaman gelmek isterse 😂 35 den beri nst de sancılarım çıkıyor ama ben bir şey hissetmiyorum. Geçen hafta çatı muayenesi de oldum 1 parmak açıklık varmış. Bakalım ne zaman gelecekse beklemedeyiz 💕
ogretmenannecik Ceren04 aşırı zorlanıyorum 35+2 🫠 bayramdan sonra sezeryan olacağım inşallah 🌸 hiçbir şey hazır değil daha bu hafta hastane çantamı hazır etmeyi düşünüyorum ağrılardan yürüyemiyorum bile
Ceren04 arilanki_ Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım bende daha hiçbir belirti yok ne ağrı nst de ağrı yok gayet güzel gidiyor beklemedeyiz bakalım karın aşağıya düşer diyorlar sende oldu mu 🥰🌸
arilanki_ Ceren04 göbek düşmesi nasıl tam bilmiyorum ama göğsümün bittiği yerden 4 parmak kadar olan alan artık yumuşacık oldu. Göbeğim o 4 parmaktan sonra sert. Bu herhalde göbek düşmesi oluyor 😂 senin düştü mü canım
Melismelo Kötü durumdayım, cantam hazır değil, temizliğim bitmedi, kıyafetleri yıkanmadı, cok fazla ağrılarım var 38+1 oldum 2 kücük cocukla hicbirşeye yetişemiyorum
lfkfkdk Alt kemik ağrısı yaşayan oldu mu ya 33+5im iki gündür akşamları yürürken hırt hırt oluyor ve ağrı oluyor bebek pozisyon alıyor dedi bir ebe tanıdığım doktor kontrolüme de daha var 35de gideceğim
aysct lfkfkdk evet bende de var tam bacağımla kasığımın kesiştiği yerdeki kemik, dönerken merdiven çıkarken falan ağrıyor 34. Haftadayım bende