2 gün sonra 14 haftalık olacağız. Multivitamin (folik asit-omega3 ve bir çok vitamin içeren) kullanıyorum gebeliğin başından beri. Doktora gitmeme daha çok var sormayı unuttum acaba kullanmama gerek var mı bunları bu haftadan sonrada?? Siz kaçıncı haftaya kadar kullandınız vitaminlerinizi?