Bu gün kontrolüm vardı 1 aydır gitmiyordum 1 ay sonra gel dedikleri için. Nstye girdim 1 tane ağrı var dedi doktor. Nstyi çeken hemşire de ufak ufak ağrıların var dedi. Muaynede her şey yolunda bebeğin başı aşşağıda kilosu 1900 gram. Suyun fazla dedi şekerden hamur işinden uzak dur dedi 2 hafta sonra kontrol dedi. Başına gelen var mı