Kızlar bugün kontrolüm vardı en son gittiğimde doktorum bugün için her şey kesinleşecek İnşaallah demişti ama yine kesinleşmedi 🥲 tam 38 hafta olduk ama önce ki paylaşımlarımdan belki biliyorsunuzdur bizim oğlan biraz önden gidiyor o yüzden doktorum kilosu 3800’ü geçerse sezeryana alırım seni demişti ve bugün bebiş 3900 çıktı. Açıklığım hiç yok rahim ağzım kapalı suyum aynı şekilde hiç azalmamış. Doktorum kilosu için yanılma payı var korkma dedi haftaya tekrar gel netleştirelim dedi. O zamana kadar dua et sancıların başlasın açıklığın olsun dedi. Bizde arkadaşla düşündük ki acaba Meryem ana otunu şimdiden suya koysak bir işe yarar mı denesem mi 😂