Kızlar selam,
2 tane kızım var bir 29 aylık diğeri 3 aylık ve bu ay işe başlayacağım. Hem ben hem eşim evden çalışıyoruz bebeğimize kayınvalidem bakacak.
Sorum şu ki büyük kızım asla yerinde duran sakin kendi başına oynayan ve nerede bir zarar verecek yer var orada olan bir kız.
İkisine de bakarım diyor ama küçük kızımla ilgilenirken uyutması etmesi büyük kızım ya ihmal edilecek ya da ekran verilecek ve bunu istemiyorum.
Evimizin karşısında bir kreş var oraya göndermek istiyorum ama tam gün mü yarım gün mü eğer yarım günse hangi saaler uygun olur sizlerden fikir almak istiyorum. Tecrübesi olanlar lütfeeeen.