Merhaba arkadaşlar ikinci çocuğuma hamileyim ilk çocuğumda hiç ana kucağı almadan bebeklik serüvenini geçirdik ama hep sallanmak isteyen bı bebekti gazlı bir bebekti şimdi ikinci olunca bu otomatik sallanan ve beşikte olan ana kucağı bakıyorum ama kullanan var mı ve bir problem oluyor mu herkes birşeyler söylüyor