Kubra381 Kızlar son adet tarihim 23 Ocak bugün beta hcg baktırdım 9350 çıktı adetlerim düzensiz döngülerim uzun sürüyor normalde Beta değeri bayağı yüksek geldi bana ikiz falan olma ihtimali var mı Klomenle hamile kaldım
myangelson Kubra381 ikiz değerle belli olmaz ultrason görüntüsü ile belli olur. Son adet 23 u olduğu için neredeyse 5-6 haftalık gebelik söz konusu. Benim 4 haftalık gebelikte 4000 çıkmıştı tekti.
Busraaaakkk Kubra381 Beta değeri ile çoğul gebelik eş değer olmuyor canım, son regl tarihine bakılacak olursa ileri hafta bi gebelik, ondan değer yüksek çıkmıştır
aleyna007 İkiz olma ihtimali yüksek değerin yüksek çıkmış benim son adetim 26 Ocak 2 gün önce öğrendim 4.gecikmemle 622 çıktı değerim
hande09 Bence değerin çok normal ve güzel. Zamanına göre olması gereken değer. Yüksek beta ile tek olup düşük beta ile ikiz olan da var anca ultrasonda belli olur canım Rabbim gönlüne göre versin. Kesen artık çoktan gözükür doktora gidip teyit edebilirsin.
Kubra381 aleyna007 anladımm bende o yüzden ikiz mi diye merak ettim kendimi sizin değeriniz normal benimki fazla geldi bana 😅 Ama tabiki önemli olan sağlıklı bi gebeliğim olsun başka bişey istemem