ozzgeegkhn tsh yüksekliği demek vücudunda üretilen tiroit hormonun yetmiyor demek. İlaç yazıyorlar yani senin vücudunda zaten olan, olması gereken bişey. Onu rahatlıkla içebilirsin bebeğe zararı yok faydası var. Tsh o dahiliyenin verdiği haplarla düşürülüyor. Gebelik boyunca hatta hayatın boyunca düşük bir seviyede olması lazım. Eskiden bilinmiyormuş işte kadınlar gebe kalıp düşük yapıyorlarmış tsh yüksekliği yüzünden. Allaha şükür tıp çok gelişti bi tane mercimek kadar hapla en geç bir ayda normale dönersin merak etme. Ben de içiyorum tiroit için o haptan.