ilknur_azz Ilkannelik evet kesinlikle öyle ama insan düşünmeden edemiyor. İlk gebelik olduğu için tecrübesiz hissediyorum. Benim gibi olanlar var mı diye merak ediyorum. İyi ki bu forum var 🤰🤰
persephone ilknur_azz 29. Haftamdayım hiç bulantı yaşamadım . Bence bu bir lütuf 😊 çok güzel sorunsuz sıkıntısız bir hamilelik geçiyorum .
Denizim Ceren35 ahh aynen canim bende artik eskiye donmek istiyorum, 18+3 oldum hala bulanti hapi iciyorum icmesem perisanim😓 yemek yiyebiliyorum 1aydir ama herseyide degil😑
Denizim ilknur_azz keyfini sur canim 18+3 oldum hala bulanti yasiyorum arada ve bulanti hapi icmezsem kesin kusuyorum😓
Burcuugur ilknur_azz 25 haftalık oldum ilk günden bugüne kadar bir kere kusmadım bence kişiyle alakalı bir durum sende çok şanlısın belki de ilerleyen zamanlarda da kusmazsın
EAkkale 11+6 dayiz. Son iki haftadir ozellikle aksamlari midem bulandi ama bikac tane kraker yiyince geciyodu. Simdi o da kalmadi, umarim hic olmaz bir daha.
Esraevrn Çok normal bence de dua et 😊 ben 32 haftalık hamileyim benimde hiç olmadı daha şimdi karnım büyüdüğü için hamile olduğumu anlıyorum 😂 yoksa şükürler olsun bende hiç sıkıntı yaşamadım bu haftaya kadar