ikibalannesiii haklısın bu dönemde maalesef insan zorlanıyor ben 90 bin verdim bütün pakete muayene doğum yeni doğan muayenesi herşeyi içinde kredi kartına taksit yaptılar sağlık harcamaları olarak bende uygulamadan böldüm öyle olmasaydı kredi çekecektik artık çocuk dünyaya getirmek de bir lüks olmuş yazık gerçekten.inşallah iyi bir doktora denk gelirsiniz doğumunuz da sorunsuz olur ne diyelim hayat şartları