ezgi3452 merhaba bende esenler medipole gidiyorum da yeni başladım haftam büyük 38 deyiz her hafta kontrole çağırdı şimdi ilk muayenemde ücret ödedik ikincisi kontrol dedi ücret ödemicez ama sonraki ücretli mi oluyor yine üzerinden 10 gün geçmemiş oluyor bilginiz var mı