tugba0305 anne bebek kan akışı kesilmemesi için sürekli takipteyim doppler bakılıyor. İlk bebeğimde de aynısı olmuştu son ay kesilmişti anne bebek kan akışı ama çok şükür sağlıkla doğdu . birde kalıtsal hastalık olabilir dedi doktor oda amniyosentez yaptırmam lazımdı yaptırmadım . Doğum esnasında herhangi bir komplikasyon olabilir dedi .