Yaklaşık 4 haftalık hamileyim kese yuvarlak şekli güzel ama etrafında bir alanda kanama alanı gibi bir sıvı var doktor progestan fitil başladık ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı ama kesenin şekli iyi değildi bu şekilde progestan kullanıp düzelen var mı doktorum genelde %90 düzeliyor dedi ağrım kanamam yok bu arada