Elfidanur nolmusnolmus çıkadabılır cıkmayadabılır bence süreçte stres yapma ve akışına bırak kesınlıkkleeee adetın gecmesını bekle en doğrusu olarak ben çok yapardım pozıtıf gördüm olmadı negatıftı en son stresten çıktım ıse gırmiştim o ay hamıle kalmışım
aslans nolmusnolmus çıkmıyor bence. 4 haftalıkken bile testte pozitifi görmedim. Beş haftalıkken klasik kaset testte gördüm. Belki erken gebelik testinde daha hızlı çıkabilir