Semilk05 seymanurrr5319 iç karnı geniş ya da dardır diyolar. Bende ilk gebelikte çıkmadı son aya kadar ama şimdi 2. Hamilelğim 20+3 baya belirgin bol giyinmezsem net anlaşılıyor
Semilk05 seymanurrr5319 birden çıktı ve ödemlendim de yüzüm de şişti karnım da kocaman oldu bir ay sonra doğum yaptım indi zaten
gizemli00 seymanurrr5319 ikinci gebelik 4.5 aylıkken bir taş gibi yapıyor bi bakiyorum normal yumuşak göbek oluyor anliyamiyprum
rvsss seymanurrr5319 ben 37 haftalık gebeyim hala gebe olduğumu anlamıyolar aa gebe misin diyolar😂 ayrıca göbek geç çıkınca çatlak da hiç olmuyor sanırım iç karnım geniş benimde 0 çatlağım var ama 13 kilo aldım boşver bedenin az değişime uğrasın hep güzel görünelim😅😅
selma128 21 haftaligim neredeyse az bucuk çıkmış 😂 belli olmuyor ilk hamileligim 6. Aydan sonra bebek kilo almaya basladigi icin 6 dan sonra belli eder kendini
Havin49_ seymanurrr5319 ilk gebelikse gayet normal benim de 20 -26 arası çıktı ikinci gebeliğimde 16 haftalık çıktı
ezgi3452 seymanurrr5319 İlk gebeliğim dışarıdan anlaşılmaya başlandığında 28-29 haftalardaydım ondan öncesinde ayva göbekli gibi duruyordum anlasilmiyordu. Ondan sonra aldı başını gitti 😂
denizali21 seymanurrr5319 ilk gebelikte hiç göbeğim yoktu 6 aydan sonra belli etmeye başlamisti ama bol giyince kimse hamile demezdi şimdi ikinci gebelik 15 haftaya gircem belirgin olmaya başladı