momelif1 23+5teyim bir kaç gündür alt karın ağrısı, pelvik ağrısı yaşıyorum normal midir yaşayan var mıydı aranızda? Rahim büyümesinden kaynaklı diye düşünüyorum ama endişeliyim bir yandan da
myangelson momelif1 enfeksiyon varsa ağrı yapar. Pelvik ağrı çatı ağrısı da olabilir. Magnezyum eksikliğinden. Veya erken doğum riski de olabilir bence bir doktora muayene olun
myangelson momelif1 başka belirti olmadan da olabiliyor. Çok kez sadece kasik ağrısı ile enfeksiyon olduğumu öğrendim. Bazen sadece ağrı olurdu bazen akıntı idrarda koku
momelif1 ayso5 şuanda daha iyiyim sadece geceleri sağa sola dönerken ağrı devam ediyor benimde Pazartesi kontrolüm