BurcuMusti3107 bol bol hurma yiyin, beliniz suyun içinde olacak şekilde sıcak suyum içinde durun bir de ahududu yaprağı çayı içebilirsiniz. Ben bunları yapmıştım. Bir de doğumdan önceki gün biraz sıcak suyun içinde durdum sonra da oğlumla remix bir şarkıda dans ettik squat tarzı hareketler yapmıştım. Zaten danstan sonra sızı olmaya başlamıştı.
Benim ilk doğumumda 0 sancı 0 açılmayla sabah 9 gibi fitil yerleştirilmişti. Benim rahim ağzım geride, çok dar ve kalınmış. O yüzden fitil yerleştirildikten uzun bir süre sonra etki göstermeye başladı. İlk belirti öğleden sonra belime ve bacaklarıma ağrı oldu. Sonra midem bulandı açılma olduğu içinmiş ikindin suyum geldi. Akşam 9 da doğum yaptım. Beni zorlayan son 2 saatti. Benimle birlikte başka birisine de fitil yerleştirilmişti. Onun 2.doğumuydu yarım saat sonra sancıları gelmeye başlamıştı. Benden önce de doğum yaptı