Papatya-18 Bugün saglık ocağına gitti hemşire eliyle karnıma baktı bebeğin başı yukarda dedi normal mi bu döner mi daha 5 sene önce normal doğum yaptım şuan 35 haftalık hamileyim
gizemli00 Papatya-18 doktorunuz bişey diyormuydu başıyla ilgili eliyle nasıl anlamış yarabbim illa insanı strese sokacaklar
aysgl330633 Papatya-18 o haftalarda dönüşleri olabiliyor bende de öyleydi bir günü bir gününü tutmazdı çok hareketliydi oğlum çoğunlukla ters dururdu ama daha 35tesin döner daha
Papatya-18 gizemli00 burası semsert ters duruyor bu başı burda dedi işte doktorum da 2 hafta önce gittiğim de hep baş geliş diyordu ama
htan gizemli00 anlasiliyor bunla ilgili video izlemistim eliyle yoklayarak kafa kismini buluyorlar ona gore soyluyorlar.
htan Papatya-18 dinemsi icin haraketler var onlari yapabilirsiniz. Internetten bir bakin isterseniz dogum oncesi egzersizlerde bebegi dondurmek ocin videolar var
Havin49_ betulmommy ben hisediylrdum dediğim gibi Cnm kafası ayağı nerde insan biliyor ben doktoruma bebeğim hala makat mı demiştim evet neden dedi kafasını hissediyorum çok rahatsız ediyor demiştim gülmüştü oda
arzustndg Ben de 38+1 deyim benim ki hala ters 2 sene önce oğlumu normal doğurdum bunda sezeryan olmak istemiyorum ya benim ki de çok hareketli ters duruyordu sonra baş aşağı dönmüştü 36 da yine ters dönmüş