Haninannesi22 Kızlar dün gece bi anda kasıklarımda ve belimde inanılmaz bi ağrı başladı sanki regl olacakmışım gibi. Bebek hareket etti ama ağrı devam ediyor. Bu durumu yaşayan var mı
Aydan95 Haninannesi22 ayni haftadayim . Bel agrisi bazen oluyor ama regl agrisi olmadi.magnezyum kullaniyormusunuz?
myangelson Haninannesi22 regl olacakmışım gibi Doktora gidin erken doğum riski veya enfeksiyon olabilir muayene olmanızda fayda var
serabis Haninannesi22 aynı haftalarda regl ağrısını yaşadım doktor normal dedi özellikle geceleri oluyordu
Haninannesi22 myangelson ya beni de o korkutuyo ama 3 yaşında bi oğlum da var eşimde şehir dışında evde bi tık kontrol altına alabilir miyim bugünlük acaba diye düşündüm
myangelson Haninannesi22 yani gitme ihtimaliniz varsa gitmek iyi olur gibi. Sürekli olan bir ağrı mi? düzenli mi geliyor? Şiddeti artıyor mu bunlar da önemli
Haninannesi22 myangelson şöyle söyleyeyim sabit bi ağrı var ve bu ağrı hiç geçmiyor. Yatarken biraz daha iyi ama özellikle kalkınca yoğunlaşıyor
kvsronlerr Haninannesi22 regl ağrısı gibi bende de oluyor biraz masaj yapıyorum geçiyor bir süre sonra yine başlıyor ama benim bebeğim iki haftadır baş aşağı pozisyonda normal karşılıyorum o yüzden dayanılmıcak bir ağrı olmuyor benimki 27.haftadayım
kvsronlerr Haninannesi22 şüphelendiricek bir şey olmadı akıntı koku vs o yüzden vermedim perşembe günü kontrolüm var o gün gittiğimde tekrar sorarım