Kızlar doğum yaklaşıyor günden güne doğum yaptığımda eşime de diyorum bebeği kimseye opturmeyelim şimdiden başladık ikimizde kimse opmucek aileler dahi ya zaten nie yeni doğan bı bebeği opsunlerki daaha yeni doğmuş şimdi Allah korusun virüs var belki görüyorsunuz dur bı öpücükten bebekler hasta oluyor 😢 onlar daha küçük şimdi hastanede kimin nasıl olduğu belli değil kb zaten aşırı sigara içiyor şimdiden konuşuyor salk salk benmi fazla kuruntu yapıyorum eşim Allah’tan destekçi oda görüyor çünkü haberleri şeyleri ama şimdiden bı bebek sizdemi var demeye başladılar sinir sistemlerimle oynuyorlar resmen🤦🏻♀️ ya ben evladımı opturmek istemiyorum bitti haksizmiyim sizce…