Benimde öyleydi 12.5 di oroferon 80 mg yazdı doktorum günde 2 tane öğlen aç gece aç aldım çünkü sabah tiroit ilacım olduğu için sabah atmıyordum daha 2. Ayda 32 olmuş arada kuş burnu çayını ılıkken hapı attıktan sonra bi kaç yudum aldım arada portakalla aldım yükselttim düzeliyor merak etme düzenli kullan sadece korkulcak bi durum yok bazen atamadığım zamanlar oldu benim mesela