Merhabalar kızçeler🌸
15+4 haftalığım bugün doktora gittiğimde doktor cinsiyete bakalım dedi kordon bağıda iki bacak arasındaymış bu kordon bağı olduğuna göre altı düz görünüyor yani düz olunca kız oluyor demi dedi kız dedi sizde değişir mi yani bunu yaşayan var mı çünkü hamilelikinin başından beri tek hissiyatım erkek hala öyle hissediyorum yoğun şekilde