Ben başlıyorum kızlar. Filmlerde, dizilerde görünce yok artık abartmayın dediğimiz olay başıma geldi. 🙃Bundan birkaç yıl önce biz arabamızı yeni değiştirmiştik. Eşimle memlekete gitmiştik. Dışarı işlerimizi halletmeye çıktık. Bu arada hava yağmurlu ve buz gibiydi. Benim tuvalete gitmem gerekti. Eve daha çok olduğu için yolda petrol görünce duralım dedik. Eşim petroldeki marketin önünde durdu. Sen git gel ben seni burda bekliyorum dedi. Ben gittim geldim hava soğuk olduğu için hemen arabaya bindim. “ Ay aşkım hava ne kadar soğuk ? “ dedim. Bir baktım eşim değil başka biri. Adam elinde sigara bana bakıyor. Tabi ben şok. Ama burda bizim araba vardı dedim. Adam az ileride duran bizim arabayı işaret etti. O kadar utandım ki adamdan nasıl özür diledim nasıl kendi arabamıza koştum hatırlamıyorum. 😭😂
Sizin de var mı o zaman çok utandığınız şimdi komik gelen anılarınız ? 📔🤭