alevgu şöyle dün başladık dahile doktoru ölçüm istedi cumaya kadar 5 günlük bizde kimsede şeker yok 31 haftama gircem 1 hafta ilerde bebek ilk gebeliğimde yoktu şeker yüklemesinde hem aclık hem tokluk hemde şeker yüklemesi yüksek çıktı şuan 2 gündür ölçüm yapıyorum 100 altına çok nadır çıktı