fatmaduhan 2 aydır gündüz ve gece insülin kullanıyorum . Gündüz 12, 8, 6 novarapid gece 20 levemir yapıyorum 2 ayda doz yükselte yükselte bu dozlara geldik. Şimdi 29. Haftadayım ölçümlerim ilk defa bu hafta iyiydi ve bebek ölçümleri de haftasıyla uyumluydu 1470 gr kilosu suyu da artmamış. Ama 2 aydır düzenli yürüyüş ve diyet yapıyorum 4 kilo verdim. İlk haftalarda şekerim yüksekti kontrol altına alınamazsan erken doğum yaparsın dedi dr. Her hafta bebek için kontrole gidicem süreci öyle geçireceğiz. Ayrıca şekerimi ölçümde 200 üstü görürsem acile başvurmamı söylediler.