merhabalar öncelikle,
nasıl gidiyor, kaçıncı haftadasınız ve hazırlıklar başladı mı?
benim 26 aylık bir kızım var, 17+4 haftalık hamileyim erkek bekliyoruz, hamilelik ise gayet iyi gidiyor. hazırlık yapmayacağım pek🥹🤝
umarım herkes sağlıcakla kucağına alır bebeğini💖
sanki cinsiyet olarak çoğu kişininkini erkek gördüm, çokta merak ettim. onun için bi anket bırakıyorum. katılırsanız sevinirim🤝
sevgiler😍