Kızlar bugün 5.gün aşılama sonrası hiç bir belirtim yok tutmadı bence. Normalde regle 10 gün kala göğüslerim ağrır bir gram göğüs hassasiyetim bile yok . Bayrama mutlu gırerım diye dua ediyordum da umudum kalmadı zaten çok yoktu aşılama düşük ihtimal diye ama hiç kalmadı tutmadı ben eminim hiç belirti yok