ayseoztuten12 Bugün doktora gittim sonuçlarım daha yeni çikti beta değerim 301 gelmiş kızlar sizce kötü bişey mi 2-8 şubat arası adet oldum
Deletedmom_8793 ayseoztuten12 hayırlı olsun inşallah sağlıkla artış olur ben ikinci gebeliğim de 119 ile öğrendim ikinci kere kan verdiğim zaman 244 olmuştu şuan 35+1 haftalığım demek istediğim önemli olanın sayı değil %60 a yakın artış olması