İkinci gebeliğim bı aylık hamile olduğunda bile bu testlerde hafif silik çıkmıştı kimyasal olup olmadığını ancak ultrasonla doktor muaynesi ile belli olur insan ilk en kötüsünü düşünüyor boşuna umutlanmamak için evet ama umarım korktuğunuza uğramaz çok sağlıklı bir gebelik geçirir kucağına alır hayırla gelsin 🙂🫧