buselice sezeryan tabi ki de tansiyonum düşmediği için acil sezeryan olmak zorunda kaldım tansiyonum 23-24e çıkmıştı yüksek tansiyonla kimse sizi normal doğuma alamaz zaten oldukça riskli ne doktor ne hastane kabul ediyor ben sezeryan hiç istemedim ama tansiyonum düşmediği için o yüzden zorunlu sezeryan oluyor