Benim de o haftalarda başlamıştı, doktor bana bunların yalancı sancılar olduğunu; sıklaşmadıkça ve düzenli şekilde gelmedikçe endişe etmememi söylemişti. Az su içmek, uzun süre ayakta kalmak, uzun yürüyüşler yapmak, sık eğilip kalkmak arttırır demişti. Rahim kendini doğuma hazırlıyor kaslara idman yaptırıyor, dinlen pozisyonunu değiştir geçer demişti. Magnezyum başlatmıştı. Siz tabi doktorunuza muylaka söyleyin kontrolde. Sağlıcakla 🪻