Elatalay Arkadaslar devlet hastanesinde dlgum yapicam.suan 34+5 gunlugum bebis biraz onde ve 37 + larda alabilirim dedi.ilk kizim acil sezaryandi.simdi 1 gun once mi gidiliyo nasıl oluyo merak ediyorm.malum doktorlara ayrintili bisey sorulmuyo🤣
ru_a6 Elatalay Devlette anestezi bölümüne gönderiyorlar ordan gün veriliyor, özelde ise doktor kendisi belirliyor kendisi hangi gün uygunsa o gün gel diyor
aleyflx Elatalay askm en son kontrole gittiginde doktorun sonu anesteziye gönderiyor orda bilgileri veriyorsun doktorun dediği gün sabah 7 de orda oluyorsun bir önceki gün 12dn gece sonra yemek vs su fln yasak