Dilekdamla Merhaba 26+6 haftalık hamileyim. 3 gündür aşırı akıntım oluyo. Bacaklarımdan sızıyo artık bas edemeyip bebek bezi kullanmaya basladım. Dün sabah kalktıgım da yine böyle sızınca bebeğin suyu mu geliyo diye en yakın hastanenin aciline gittik. Serklajlıyım bu arada. Doktor alttan muayene etti su gibi bişey geliyo ama emin değilim dedi. Ultrasondan baktı bebeğin suyu sınırın altında dedi serviksin 16 mm de ve hunileşme var dedi. Amniyon sıvısı testi yapıyolarmış bu durumda o bizde yok. Zeynep kamile gidin orda yapsınlar o testi dedi. Gittik testi yaptılar negatif cıktı amniyon sıvısı değil dedi doktor. Ultrasonda baktı bebeğin suyu iyi dedi. Servikal uzunluğun kötü değil hunileşme var dedi. Yatış verecekti sonra vazgecti eve gönderdi. Bu akıntı nerden geliyo anlayamıyorum. Az önce yine bezimi değişirken ayak bileklerime kadar sızdı. Kafayı yicem artık. Var mı böyle bi durum yasayan bu kadar akıntısı olan?
Mlly34 Bende 26+3 haftalığım öle aşırı bi akıntı yaşamadım şükür ama akıntı rengi su gibi fln mı idrar kesene yapan baskıdan kaynaklı olabilir mi acaba diye düşündüm cnm inşallah düzelirsin
Dilekdamla dml33 vajinal bakteri üremesi var. Cuma günü kültür verdim sonucları hala cıkmadı onu bekliyoruz. Ondan olabilir mi acaba
dml33 Dilekdamla mantar ozellikle sulu akinti yapiyoms diye duydm fitille duzeliyo ama mantarsa bndede vardi fitil kullandm gecti sulu akinti sari akintim.var ona toz olan ilactan kullandm gecmedi
Dilekdamla dml33 mantar yok bende canım. Vajinal enfeksiyonum var. Onun icin de iki defa antibiyotik kullandım. En son kültür verdim sonuclarını bekliyorum bakalım.