Herkese merhabalar canım anneler. Biz 34 haftalıkken bebişin kilosu 2.382 grdı ve doktorumuz bir önceki haftadaki kontrole göre çok güzel kilo almış dedi. Bugün yeniden gittik ve kilosu 2.440gr geldi😣 Hiçbir şekilde kilo almamış, Perinatoloji bölümüne yeniden bir yönlendirme yaptı, kordon bağına detaylı ve renkli bakılması açısından. Eğer kordonla alakalı bir durum ise erken doğurtabilirim dedi. Perinatolojiye de asla sıra yok yani asla. Şimdi 36 hafta 2 günlük olduk, kontroller de haftada bire düştü. Böyle bir durum yaşayıp da bebişi sonrasında kilo alan oldu mu? Lütfen bilgi birikiminizi paylaşır mısınız, neler yapabilirim kilo konusunda? Asla fazla kilo sağlıklı bebektir olarak bakmıyorum yanlış anlaşılma olmasın ama gelişimsel gerilik gibi bir durum olunca insan ister istemez tedirginlik yaşıyor😒🌸