Momlife_ Sorularım size ☺️ Alışveriş,öneri,günlük rutin,beslenmeleriniz nasıl? Bebeğinizin cinsiyeti ne? Benimki erkek.👼🏻😍🐥💛 Dertleşelim.🧚🏻🧡
beyazakgl Momlife_ valla bizimde erkek bende tam anlamıyla bir şeyler almadım hoşuma giden ayaklı tulum ve takım olursa alıyorum yenidoğan olmak şartıyla aldığım bu zamana kadar ince uzun kolluydu hep acaba kısa kollu giydirecek miyiz merak ediyorum açıkcası beslenme konusuna gelince 2. Trımester da baya yemeye başladım tabi ki dikkat etmeye çalışıyorum ama çoğu zaman kasmıyorum
gzmnrhal Momlife_ Haziran basinda dogum erkek bebiş 💙 Ben yaza denk geldiği için çıtçıtlı badi aldim bolca ince takım aldım şu mevsimlerde mağzalari gezin derim henüz kışlık satıldıgı icin yazliklari çok çok uyguna buldum ben aralarda tek tük kalmisti baya kâr ettim ebebkten civilden eski etiketle almis oldm 😁
Gks_01 Momlife_ cinsiyet erkek kıyafet olarak çok bişey almadım indirimden ne denk gelirse beğendiysem aldım . Onun dışında park beşik , çarşaf , küvet , yorgan , 1 nm bez ıslak mendil tarzında bikaç şey aldım 😅
Momlife_ Henüz çok birşey almadım aldıklarım da normal şeyler ucuz buldukça aldım ama kesinlikle şunu al dedikleriniz varsa not edeyim😀
Momlife_ beyazakgl ayaklı tulum bende bakıyorum da fiyatlar çok pahalı yaa belki indirim olur diye bekliyorum 😂
Gks_01 Momlife_ temel ihtiyaç öncelikli gitmeye çalışıyorum kıyafet her türlü alınır eksik bitmez ben oda yapmayacağım kıyafetlerini nereye koyabiliriö diye düşünüyorum yer açmam lazım 😅
_Umayinannesi 30 Haziran 1 Temmuz doğum 🌸 kızımız olacak. tekstil olarak aldım biraz. beşiği arabası kaldı. bugün 23 haftalık olduk. ılk trimester hep mide bulantısı oldu. ıkıncıde anca yemeye başladım yıyorumda. gebelik bahanesiyle yıyeyım sonra verılır kilolar.
daisyildiz Kızımız olucak🌸 ben internetten anne yanı park yatak aldım indirimdeyken. zıbınlar hastane seti vs. en son da biberon aldım şubat ayının sonunda indirim bitmeden. tabi yine eksikler var.. sizler ne yaptınız?? ben çok heyecanlıyım bebeğime kavuşmak için sabırsızlanıyorum 🩷
Momlife_ daisyildiz bende çok heyecanlıyım çorap zıbın şortlu tulum falan aldım bende 5 6 parça bişey anne yanı beşiği yakınımız hediye aldı o da hazır diğerleri duruyor hala
elifsn23 Momlife_ ufak tefek şeyler aldım bir kaç parça kıyafet, biberon, emzik bez falan ama büyükler duruyor bebek arabası, ana kucağı ve park yatak arıyoruz şu an
sudekah Haziran sonu temmuz başına denk geliyor doğumum, bebişimiz erkek. Genelde zıbın aldım ben yaz bebesi zıbınla geçirir diye düşünüyorum. Şubat indirimlerinde de bebek arabasını aldık. Yine indirimde denk geldikçe 3-6 / 6-9 tulum vs aldım.