sefbus Kızlar ben ikiz hamileyim 31.haftamdayım ama hala hiç bir şey yiyemiyorum yemek yemeye hasret kaldım resmen yiyemiyorum ya çok midem bulanıyor ya da mide ağrısından fenalaşıyorum , ayrıca kızın kilosu oğlana göre daha düşük olduğu için 34.haftada doğum yapabiliriz dedi doktorum
Havin49_ sefbus kaç kg mesela böyle dedi benim ikizlerim 31 de doğdu biri 1390-2000 kg şeklinde aralarında baya fark olmasına rağmen hep karnımda daha fazla tutmaya çalıştılar ama bebebeklerim gelmeyi tercih etti
Ozlemerikci543450 sefbus ikiz bebeklerim 6.5 aylık 34+0 da 5.5 cm açılmayla ayakta doğuracakken sezeryana alındım 😊2010 oğlum 2030 kızım doğdu kızım 1900 le hastaneden taburcu oldu oğlum 14 gün yattı küvezde ama sadece oksijen desteği için şuan 9000 kilo 79 cm koca birer sopa oldular merak etmeyin hiçbişey olmaz siz iyi olun ve ben tüp miğdeli 11 kilo alarak ikiz doğum yaptım
Havin49_ sefbus yani tabiki cnm biri 20 gün küvezde kaldı premetüer doğdukları için kontrolleri sık sık oluyor bakımları bi tık zor oluyor ben tecrübeli olduğum halde zorlanıyorum diğer bebeğimiz 46 gündür hala küvezde onun emme refleksi daha yok yavaş yavaş alıştırıyoruz tiroit sıkıntımız var bakalım küvez yolu bekliyorum zor bi yol ama Rabbim güç kuvvet veriyor ve sizinkiler arası kg farkı 120 benimkiler arası 610 du
3kedili2bebekli sefbus benimde 32 haftada olcumlerim bu şekildeydi hemen hemen ve aralarında 400 Gr fark görünüyordu tabi doğumum başladı acil doğuma alındım biri 1690 biri 1750 doğdu doktorunuzu dinleyin endişe etmeyin doğuma giderken bile kusuyordum ben öyle yemek yememe öyle tiksinme diyeyim size ama ikisi de şimdi sağlıklı 2 yasindalar kardeşleri olacak yine istahsizim bulantım kusmam bitti ama iştahım yok kilo da almıyorum bebek büyüyor ama endişe etmeyin
sefbus 3kedili2bebekli Rabbim yardımcımız olsun inşallah şu mide bulantısı kusma olmasa çok daha iyi olucak ama, bu sefer psikolojik olarak kendimi suçlu buluyorum acaba benim yüzümden mi kilosu geride diye 🥹
twinsmomee Benimde ilk hamileliğim ikiz, 35+3 te doğum yaptım ne kadar çok anne karnında kalırsa o kadar iyi bence, bizim kızlar erken geldi biri 2270 biri 2520 Gr doğdu küvezde kalmadılar hiç
lol Bnde bugün kontrole geldim 28+6da oğlumda 1500 grm kızım da 1200 grm boyları aynı 38 cm kız tam haftayla aynı oğlan önde gidiyor gebelikten önce şeker hastalığım vardı doktorum 7. Haftada ilk geldiğim de 37de alırım demişti ama bugün sorduğumda şekerler düzelmezse erkene çekebiliriz ddi 2 hafta sonra kontrole geleceğim bakalım şimdiden korku sardı benide erken doğum küveze girmelerinden korkuyorum ilk kızım da 25 hafta 3 günde doğum yaptım preaklemsi nedeniyle 110 gün küvez yolu bekledim çok şükür kızım şuan 7 yaşında inşallah bu ikizlerimi küveze gerek kalmadan sağ salim kucağıma alıırm
3kedili2bebekli sefbus yok değildir içiniz rahat etsin endişe etmeyin o bulantı kusma için çözüm ikizlerde hele hiç yok