Kızlar karnımın sol tarafın daha yuvarlak ve ellediğimde rahmimi sanki anlıyorum. youtubeda dr kağan var o 15. Haftada top gibi rahminizi hissedebilirsiniz diyordu. Hissediyorum. Ama sol tarafım daha dolu ve sert gibi. Rahmim daha ortalanmadı diye mi acaba? Bebek sol tarafta mıdır? Başı mı sol tarafta oluyor?