Ecrin_47 37+4 olduk teyzeler şuan biraz bel ağrısı çekiyorum birde sıcak basıyor saçlarım su içinde kaldı normal mi bilmiyorum 🤷♀️ şimdi uzanmaya fırsatım oldu bakalım bu ağrılar geçecek mi yoksa acil yolu bizi götürecek mi 🙈sizler ne durumdasınız☺️
ikincibahar_08 Ecrin_47 bizimde 10 gün kaldı birden kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor iki büklüm kalıyorum her seferinde galiba sancım başladı diyorum ama geçiyor ne çabuk geçti bilmiyorum hem heyecanlıyım hem korkuyorum 🥹
Ecrin_47 ikincibahar_08 ya bnim birden belime ağrı giriyor geçiyor bir kaç saniye sonra tekrar geliyor anlamadım
Ecrin_47 bnmin ya Bn akşam bir kaç hareket yaptım doğumu kolaylaştırsın diye ondan mı bilmiyorum ufak ufak ağrılarım başladı 🤭
Ecrin_47 twobabymomm amin cümlemizin de inşallah cnm neden olmasın Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah