Merhaba hamilelik sürecinde kilo almayan varmı acaba hatta zayıflayan oldu mu aranız da ben suan 31 haftalık tüp bebek annesiyim 61 ile kaldım tabi hepsi ödemdi aldığım ilaç ve iğneler sonra hamile kalınca ödemlerimi attım çünkü 6ay boyunca kusmalarım hiç durmadı zayıfladım 4 kilo verdim suan o 4kiloyu aldım yani kısacası hamileliğin başından beri hiç kilo alamıyorum çok şükür bebeğim sağlıklı kilosu boyu hersey yerinde normal ama ben çok endişeliyim nedense gören nasıl hamilesin diyor zayıf buluyor karnımda çok büyük değil çünkü 🥺