atabeyinannesii Kistim var ve ilk defa şiddetli regl ağrısı çekiyorum bu kadar hiç olmadım şimdiye kadar biraz daha devam ederse acile gideceğim , normal mi bu durum . Çok ağrım var kist için doktor regl olurkende gidebilir demişti bu o olabilir mi